Vierumäen Kyläyhdistys järjestää yhdessä Suomen Kylien ja Päijät-Hämeen Kylien kanssa Ylpeydellä Kylästä -webinaarisarjaa. Tilaisuudet ovat tarkoitettu kaikille kyläkehittämisestä kiinnostuneille.

13.9. illan avaa Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja Ranskalaisen kyläkaupan emäntä Riikka-Maria Lemminki aiheella ”Maalaiskylä tarvitsee brändin”.

Webinaarin seuraavassa puheenvuorossa kuullaan hieman erilainen näkemys viestintään, kun vuoron saavat Puolangan Pessimistit. He kertovat, kuinka tehdään omintakeista viestintää.

Illan pääpuhujana on yrittäjä ja markkinoinnin strategi Varpu Rusila. Hän paljastaa webinaarissa miten yksi hämäläinen voi kenkälaatikkobudjetilla ja systemaattisella tekemisellä saada aikaan viestin, joka on tänä vuonna tavoittanut yli 7 miljoonaa kansainvälistä ihmistä!

Varpu Rusila on yrittäjä Her Finlandin takana. Hänen puheenvuorossaan kuulet omakohtaisen case-esimerkin kautta käytännön vinkit siihen, mitä keinoja kylä pystyy käyttämään, kun pienin resurssein viestitään kylän ulkopuolella oleville kohderyhmille.  

  • Mikä on minimi mihin kannattaa pyrkiä?
  • Miten tekemistä voi automatisoida ja monistaa?
  • Miten suunnitelmallisuus tuo lisätehoja tekemiseen?
  • Lisätietoja ja ilmoittautumislinkki: https://www.phkylat.fi/ylpeydellakylasta

Kaikki tapahtumat